Veelgestelde vragen

Klantendienst


Geen antwoord op uw vraag gevonden?
Contacteer ons en we helpen u zsm verder.

Maandag 08u30 – 12u00 13u15 – 17u30
Maandag 08u30 – 12u00 13u15 – 17u30
Dinsdag 08u30 – 12u00 13u15 – 17u30
Woensdag 08u30 – 12u00 13u15 – 17u30
Donderdag 08u30 – 12u00 13u15 – 17u30
Vrijdag 08u30 – 12u00 13u15 – 16u30
Zaterdag Gesloten Gesloten
Zondag Gesloten

Ja, u kan de goederen aan de balie afhalen en cash betalen. Als onderdelen niet passen ontvangt u een tegoedbon die 1 jaar geldig is na afgifte.
Voor niet-professionelen kan u nog geen inlogcode ontvangen.

Best hou je het inschrijvingsbewijs bij de hand zodat we jou de juiste informatie kunnen geven over beschikbaarheid en prijs. 
Meestal kunnen we via chassisnummer het juiste onderdeel vinden.

U heeft een garantie van 2 jaar op elk onderdeel, mits juiste montage volgens de regels van het automerk.
De volledige garantieprocedure vindt u hier. Natuurlijke slijtage komt hiervoor niet in aanmerking.

Ja, mits u aan bepaalde voorwaarden voldoet en een professional bent.
Meer info vindt u hier.

Ja, maar in een andere verpakking. Nieuwe onderdelen van alle voertuigmerken kopen we bij de toeleveranciers van de autoconstructeurs.
Het enige verschil met het ‘originele’ onderdeel is de verpakking en het feit dat u minder betaalt voor dezelfde kwaliteit.

Neen, In ons magazijn en werkplaats leveren we vooral diensten aan garagebedrijven. 
We verwijzen u voor uw herstelling en onderhoud dan ook graag door naar de vakman. U kan hier uw postcode ingeven om een overzicht van garages in uw buurt te bekomen.

Ja, maar enkel deze van Magneti Marelli Elaborazione 1919