Veelgestelde vragen

Klantendienst
Geen antwoord op uw vraag gevonden?
Contacteer ons en we helpen u zsm verder.
Maandag | 08u30 – 12u00 | 13u15 – 17u30 |
---|---|---|
Maandag | 08u30 – 12u00 | 13u15 – 17u30 |
Dinsdag | 08u30 – 12u00 | 13u15 – 17u30 |
Woensdag | 08u30 – 12u00 | 13u15 – 17u30 |
Donderdag | 08u30 – 12u00 | 13u15 – 17u30 |
Vrijdag | 08u30 – 12u00 | 13u15 – 16u30 |
Zaterdag | Gesloten | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Ja, u kan de goederen aan de balie afhalen en cash betalen. Als onderdelen niet passen ontvangt u een tegoedbon die 1 jaar geldig is na afgifte.
Voor niet-professionelen kan u nog geen inlogcode ontvangen.
Best hou je het inschrijvingsbewijs bij de hand zodat we jou de juiste informatie kunnen geven over beschikbaarheid en prijs.
Meestal kunnen we via chassisnummer het juiste onderdeel vinden.
Ja, mits vrijgave van de autoproducent.
U heeft een garantie van 2 jaar op elk onderdeel, mits juiste montage volgens de regels van het automerk.
De volledige garantieprocedure vindt u hier. Natuurlijke slijtage komt hiervoor niet in aanmerking.
Ja, mits u aan bepaalde voorwaarden voldoet en een professional bent.
Meer info vindt u hier.
Ja, maar in een andere verpakking. Nieuwe onderdelen van alle voertuigmerken kopen we bij de toeleveranciers van de autoconstructeurs.
Het enige verschil met het ‘originele’ onderdeel is de verpakking en het feit dat u minder betaalt voor dezelfde kwaliteit.
Neen, voorlopig niet.
Neen, In ons magazijn en werkplaats leveren we vooral diensten aan garagebedrijven.
We verwijzen u voor uw herstelling en onderhoud dan ook graag door naar de vakman. U kan hier uw postcode ingeven om een overzicht van garages in uw buurt te bekomen.
Ja, maar enkel deze van Magneti Marelli Elaborazione 1919